«هیئت شریعه» حلب٬ این گونه طفلی را اعدام کرد!
برگردان: احمد مزارعی برگردان: احمد مزارعی


 

برگرفته از سایت: عرب پرس

ahmad mazaei2

 

جنایات «انقلابیون» سوریه٬ هم پیمانان مجاهد عرب و غیر عرب و پشتیبانان اروپایی و آمریکای آنها حد و مرزی ندارد.

بنا به نوشته «مرکز حقوق بشر سوریه»٬ «هیئت شریعه» حلب٬ محمد قطاع را دستگیر٬ ابتدا یکصد ضربه شلاق بر پشت وی زده و سپس وی را در حضور عده ای از اهالی و پدر و مادرش با دو گلوله٬ در مغز و گردن به قتل رساند.

1106

محمد قطاع ۱۵ ساله٬ در گوشه ای از خیابان شهر حلب مشغول فروش قهوه بوده است. شخصی مراجعه کرده و می خواهد به صورت نسیه از وی قهوه بگیرد. محمد از دادن قهوه خود داری کرده و جدل میان آن دو بالا می گیرد. محمد می گوید:«اگر محمد٬ پیغمبر هم بیاید٬ قهوه قرض یا نسیه نمی دهم». شخص مذکور به «هیئت شریعه» مراجعه کرده و ماجرا را تعریف می کند. دو نفر از مأموران مرکز هیئت به محمد قطاع مراجعه کرده و وی را دستگیر٬ با خود برده و پس از محاکمه٬ یکصد شلاق بر وی اجرا می کنند٬ سپس وی را به محل کارش در خیابان آورده٬ در مقابل عده زیادی از جمله پدر و مادش با زدن دو گلوله در مغز و گردن٬ به قتل رسانیده و جسدش را در مقابل چشم همگان به خیابان می اندازند.

اینان «انقلابیون» آمریکا٬ اروپا٬ ترکیه٬ عربستان٬ اسرائیل٬ قطر و امارات هستند. اینان «انقلابیونی» هستند که اروپای متمدن و دمکرات اصرار دارد که به آنها اسلحه دهد تا برای «آزادی» سوریه بجنگند. این ها «انقلابیونی» هستند که دولت آمریکا می خواهد آنها را به «ژنو۲» بیاورد تا در برقراری «صلح» شریک باشند. خفت بار تر این که بخشی از «کمونیست های ایران» از «انقلاب و انقلابیون» سوریه دفاع می کنند.

چندی پیش٬ یکی از این انقلابیون کت و شلوار پوش٬ به همراه یوسف بنی طرف به تلویزیون برابری٬ متعلق به راه کارگر٬ برای مصاحبه آورده شده بود و در مورد حقوق زن و کودک و عدالت٬ برای فردای سوریه٬ داد سخن می داد.(یوسف بنی طرف مدتی است که به صف نوری زاده٬ برای آزادی ایران پیوسته است).

http://www.arabi-press.com/?page=article&id=75852






June 11th, 2013


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
مسایل بین المللی